пʼятниця, 19 березня 2021 р.

Я ВИБРАЛА ДОЛЮ СОБІ САМА...

                                                                                  

Сьогодні, 19 березня свій 91-й рік народження відзначає геніальна, відома українська письменниця-шістдесятниця Ліна Костенко. Кажуть, що талант, якщо він є - то проявляється в усьому. Це можна сказати і про геніальність поетеси, нашої сучасниці. Ліна Костенко - рідкісний майстер у володінні словом, її творчість спонукає до читання, до переосмислення сьогодення через призму часу. З нагоди дня народження у бібліотеці


представлена виставка-персоналія " Я вибрала долю собі сама...", де ви можете ознайомитися з творчістю та життєвим шляхом поетеси, а також поринути у світ поезіїї Ліни Костенко. Значущість поезії Ліни Костенко полягає в сутності самої поетеси, яку вона визначила так: "Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може, це і є моя найвища сутність".




Немає коментарів:

Дописати коментар