четвер, 19 жовтня 2023 р.

МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я ПІД ЧАС ВІЙНИ

 Ми по-різному переживаємо нинішні події. У нас різні емоції, різні відчуття, різні переживання. Ми всі особливі. Але нам потрібно пам'ятати, що не треба мовчати — тоді, коли ми почуваємося погано, коли ми не справляємося. Потрібно говорити про це. Тему ментального здоров'я треба підіймати на всіх рівнях — вдома, серед друзів, колег. Ми маємо знати, до кого можна звернутися за допомогою, хто може порадити. Ментальне здоров'я — це наше право, право бути здоровими, добре почуватися. Це не лише про запитання «Ти як?», яке ми готові поставити, це і про відповідь, яку ми готові почути. 

У Публічній бібліотеці Вороновицької селищної ради для бібліотекарів  відбувся захід  "Ментальне здоров'я під час війни", була представлена відеопрезентація "Топ-10 порад для підтримки ментального здоров'я", але головна запорука його збереження – зосередитися на приємних для себе речах, оточити себе «своїми людьми» – приємними та щирими.

Турбота про себе має стати невід’ємною частиною вашого життя. Налагодивши стосунки із собою, ви зможете ефективно допомагати іншим. Чим більше ви піклуєтесь про своє ментальне здоров’я, тим легше вам буде пристосуватися у цьому турбулентному світі”




Немає коментарів:

Дописати коментар