суботу, 6 квітня 2024 р.

ЗДОРОВ'Я - ЦЕ НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ ЛЮДИНИ

7 квітня світ відзначає Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.

Мета цього дня – це підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства.
У сучасному часі здоров'я – це не лише відсутність хвороб, а і фізична, психологічна, соціальна гармонія людини.
Здоров’я – це безцінне багатство людини, від якого залежить вся її життєдіяльність. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя.
Тож,  напередодні Всесвітнього дня здоров’я, Публічна бібліотека підготувала відеопрезентацію  « Здоров'я - це найбільший скарб людини».








Немає коментарів:

Дописати коментар